دلم تو را می خواهد....


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

 

دلم کسی را می خواهد که دوستم داشته باشد ...

 شانه هایش را برای گریستن

سینه اش را برای نهاندن سرم

چشمانش را برای خالی نمودن غم هایم می خواهم

 دلم کسی را می خواهد که مرا با هرآنچه هستم دوست بدارد .

 با تمام خوبی ها و بدیهایم

 با تمام مهربانی ها و نامهربان هایم  دلم کسی را می خواهد

که آفتاب مهر را به قلب خسته ام هدیه دهد

کـسـی چـون تــــــــــو 

 (تنها مخاطب خاص من)


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت12:18---21 مرداد 1392
سلام.ممنون که به من سر زدی.من شمارو لینک کردم.شماهم منو با عنوان وبم لینک کن

عسل
ساعت17:47---20 مرداد 1392
salam azin jooon merc behem sar zadi postato khoondam kheili ghashang bood
bazam pisham biya kheili ghamginam


mahdi
ساعت17:06---20 مرداد 1392
سلام.وب بسیار زیبایی دارید مطالب هاتونم بسیار زیبا هستند.اگه وقت کردید به من هم سربزنید و اگرمایل بودید باهم تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت